WORLD'S BEST MOM

Okej jag var bara tvunget att berätta att jag har världens bästa mamma. I Onsdags hade jag 20 minuter att döda så jag gick in i vårt lilla skruttcentrum i väntan på bussen. Jag gick in i den enda  skoaffären där och tänkte fortsätta min jakt på de perfekta stövlarna som jag började i london, without sucess.

Tror ni inte då att jag hittar dem? Jo, det gjorde jag. Dem ser ut som Acnes pistols och jag har alltid gillat den modellen. Enda paret kvar of course så jag lägger undan dem till fredag fast jag innerst inne vet att mammakommer säga att dem är för dyra. Jag har seriöst tänkt på dem varje dag sen dess.

Igår följde mamma med mig dit för att kolla in dom. och som jag visste tyckte hon dem var föör dyra. Yey. Så var min dag förstörd typ och dem skulle inte få in dom igen eftersom det var sista paret. Så jag lämnade mamma och dog till skolan sur som ett bi. Komme hem efter skolan och får världes paket av mamma. Först fattade jag inte men däri låg stövlarna. Hon hade gått och köpt dom efter jag gått. - Ja, du var ju så sur. Sa hon. Haha. As I said; Worlds best mom.

Nu hittar jag ingen bra bild bara för det och kameran är borta men jaja. I'm happy.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0