I'VE FOUND MY SOULMATE

OH GOD. London var helt amazing. Jag tror helt seriöst inte att jag har skrattat så mycket i hela mitt lov som jag gjorde den här veckan. Vi hade så himla kul och shoppade bara hela tiden, åt god mat och träffade roliga människor. Alla har verkligen IPhone i london också, verkligen alla. Det var lite kul att se, för hur slitna och gamla/fattiga/unga dem såg ut hade alla ändå IPhone. Tror verkligen jag såg en enda mobil som inte var IPhone (några Blackberrys också). I london hittade jag min soulmate (eller ja, min andra då. Malin är ju min absoluta!). Helt stunning säger jag bara. Kärlek vid första ögonkastet. Bilder kommer för nu ska jag bara hälla mig ner i soffan och kolla film och käka glass!

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0